Re: TEAC x24/x32 na IDE - DUZY problem

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 01 Mar 1998 - 08:29:26 MET

Dnia 27 Feb 1998 16:49:25 +0100, zielinski_at_ckzeto.com.pl (Michal
Zielinski) napisał(a):

>,
>?
>Patrzylem. Wszyscy znajomi "archivizatorzy" podejrzewaja , ze to wina
>programu nagrywajacego. Fakt , ze wieszal sie kilka razy , powodujac
>zniszczenie plytki.
Pewnie masz źle skonfigurowane SCSI. Ja miałem to samo na początku jak
kupiłem. Kontroler miał włączone Parity, a nagrywarka nie. Teraz jest
już extra :)
>Pozdrowienia

>Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl
>
>Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
>Microsoft Windows 95:
> What do I have to fix today?

Daniel Fenert < mailto:fenert_at_friko.onet.pl >

--
A man with only the humblest of means