Re: Re: Koniec z Internetem za darmo!!!

Autor: Adam Hetmański (hetman_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 01 Mar 1998 - 07:55:19 MET

Pewnego dnia 24 Feb 1998 17:23:59 GMT, "Anonumous"
<jacekst_at_polbox.com> rzucił/(a) tekst:

>Pracuje na centrali mozesz wiezyc lub nie tam sie ludzie nie obijaja .
>Masz dziwne wyobrazenie o pracy w ptsa czy w twojej firmie tak sie pracuje
>?Obecnie ludzie ktorzy tam pracuja to fachowcy ale nie typu "pan
>Gienio". Jednak nie oni sa winni obecnenu ksztaltowi firmy ,tpsa jest
>sterowana od gornie przez zazad ktory nie zawsze ma pojecie o nowoczesnych
>systemach cyfrowych , I o faktycznuch potrzebach zakladow terenowych
>(lokalnych, wojewodzkich).

Nie wiem jacy tam są fachowcy, ale czytając Twojego mail'a to już bym
się na ich miejscu wstydził, że mają kogoś takiego jak Ty wśród
swojego grona. Nie dość, że ortografii Cię nie nauczyli, to w dodatku
sam sobie zaprzeczasz. Najpierw piszesz, że ludzie tam (w TPSA)
pracujący to fachowcy, a dalej piszesz, że Ci którzy kierują tą firmą
to nie ma pojęcia czym się zajmuje.
A poza tym nie wiem czemu Panie Jacku jest Panu tak wstyd
podpisać się swoim imieniem i nazwiskiem.
Czyżby się Pan bał kogoś? A może wstydził tego co napisał?

Z poważaniem (aczkolwiek nie wiem czy nie na wyrost)

Adam Hetmański

P.S. A Twoja znajomość ortografii rozbawiła mnie do łez ... :-)))
I nie tłumacz się dyslekcją - bo ostatnio taka moda.