Autor: Miroslav Goldberg (miroslav_at_usa.net)
Data: Sun 08 Feb 1998 - 17:22:23 MET
Zebacz wrote:
> Ciekaw jestem co ukrywasz pod okresleniem - legendarny serwis.Proponuje
> przeczytac ostatnie posty z pl.misc.elektronika, ewentualnie artykul w
> CHIP'ie - nie pamietam ktory numer. Po ostatnich opiniach, ten serwis bardzo
> stracil w moich oczach
Ja oczywiscie mam na mysli serwis gwarancyjny, który w przypadku HP
jest niezrównany, wedlug wlasnych doswiadczen na Zachodzie.
Jezeli masz na mysli, ze serwis HP gwarancyjny i pogwarancyjny sie
diametralnie róznia to nic nie rozumiem. Ci sami technicy, tylko
pierwszy jest za darmo, a drugi kosztuje. A jezeli pogwarancyjny robi
ktos inny kiepsko, np. autoryzowany warsztat, to tylko zameldowac
o tym do HP i autoryzacja zostanie odebrana.
> (raczej nie mozna powiedziec niczego zlego o serwisie
> gwarancyjnym - wiem bo wysylalem)
O TO mi wlasnie chodzilo.
Przykladzik: jest rok 1994. Prywatny klient na Lotwie, kupil wysylkowo
ze Szwecji HP Vectra jakis tam najtanszy 486. Komp sie zepsul.
Klient zawiadomil serwis HP w Sztokholmie i zapytal co ma robic.
W HP nie powiedzieli mu, zeby przyslal komp na reperacje do Szwecji.
Wyslali samolotem technika do Rygi. Technik mial z soba drugi komp,
który zainstalowal, a zepsuty zabral.
Mirek
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:59:35 MET DST