Czy P55C to Pentium MMX ?

Autor: Seweryn Skupinski (seweryn_at_polbox.com)
Data: Sat 31 Jan 1998 - 11:09:35 MET

Witam i.. pytam..
1) Plyta glowna ktora posiadam byla kupiona na poczatku 1997.Obawialem sie
wiec czy bedzie obslugiwala Pentium'y dwu napieciowe.Spojrzalem na plyte i
rzeczywiscie sa tam jakies uklady z radiatorami (bodajze stabilizatory
napiecia). W instrukcji oprocz typowych Intel P54C/AMD 5K86/CYRIX 6x86 jest
jeszcze osobne ustawienie dla Intel P55C. Czy jest to pierwotne oznaczenie
Pentium MMX ?

2)Plyta ta w dodatku jest noname , wiec nawet gdybym chcial sie czegos
dowiedziec u producenta to nie mam mozliwosci.Z tym wiaze sie moje kolejne
pytanie . Czy w takim wypadku moge probowac z nowszym biosem innej firmy dla
plyty o tym samym chipsetcie (HX) i ukladzie I/O (SMC 669)?
 Dziekuje.