MONOPOL tpsa przekracza wszelkie granice !!

Autor: Lonely Software Group (lonely_at_polbox.com)
Data: Sat 31 Jan 1998 - 02:00:52 MET

Heya !

    Ostatnio przytrafila mi sie bardzo ciekawa rzecz. Po polaczeniu z
'bezplatnym' 0202122 wszedlem sobie na irca. I co tam widze ? Moj adres
- ...gdansk.tpnet.pl. Nie byloby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt ze...
mieszkam w Szczecinie !! Poszedlem do pewnego kumpla pracujacego w tpsa
i poprosilem go aby dowiedzial sie o czegos o tym. HA. I tak jak
myslalem... gdy mialem adres z Gdanska, placilem tak jak za rozmowe
zamiejscowa ! To juz przekracza wszelkie granice. Tpsa tlumaczy sie
zapchaniem modemow... w Gdansku malo ludzi korzysta z tpnetu, wiec
zrobili sobie redirecta. I CO WY NA TO ?? Mam nadzieje, ze uznaja mi
reklamacje...

Lonely
lonely_at_polbox.com