Re: 0202122

Autor: Zebacz (zebacz_at_iname.com)
Data: Fri 30 Jan 1998 - 10:28:02 MET

Nie mart sie, moze nie masz u siebie Polpak-T. W Przemyslu obiecuja Polpak-T
od roku (podobno robia go Japończycy - co oni ten swiatlowod z Japonii
ciagna ??? :( ) i polaczenia nie ida wiecej jak 26400. Dlatego mam modem
14400 i nie chodze po WWW, tylko e-mail i news.
Mysle, ze twoj problem moze nazywac sie radiolinia - sproboj sie dowiedziec
w BOK-u. Chociaz w Przemyslu pytanie o cokolwiek w TP S.A. mija sie z celem,
ONI naprawde niczego tam nie wiedza.

WARNING !!! Your Mind Is Not Responding
- (A) Abort, (R) Retry, (C) Cancel
Tatarski Slawomir: zebacz_at_iname.com