Conner cfs1275 - ciekawostka / CHAMSKI low format

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 30 Jan 1998 - 21:05:23 MET

Witam!
Mam Connera jak wyzej z ok 100mb badsectorow. Po zafdiskowaniu przy
formacie wywala ze zciezka 0 jest be i konczy. Z kolei EZdrive Connera
formatuje bez bolu (poza badami rzecz jasna). Tyle ze o ile da sie na
ten dysk i z tego dysku kopiowac i takie tam inne, o tyle nic niemalze
nie chce sie na tym uruchomic! Udalo mi sie pozadzic Winde, ale cyrki
byly z tym niezgorsze. Potem zreszta tez. Dysk jest wlasciwie do
odstrzalu, ale ciekawi mnie to selektywne blokowanie uruchamiania
progsow. Dodam jeszcze, ze dysk jest przerazliwie wolny.
Mial kto takie objawy???
Jesli tak, prosze na priva...
A po drugie: poszukuje programiku do mozliwie najbardziej chamskiego
low formatu, jaki moze byc. Takiego, po ktorym sie talerze w dysku
rzarza na czerwono. Jakby jeszcze obslugiwal Connery, bylbym
wniebowziety...

Co rzeklszy pozdrawia i o pomoc prosi
Mordazy von BinHex
Szlagiem raz za razem trafiany...