Re: hot mmx

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 30 Jan 1998 - 20:32:01 MET

>Sprawdziłem. Jest 2.8 i 3.3. Podkręciłem go przy okazji na 200 (3x66) i
>jest cool. Wolfenstein wreszcie chodzi płynnie :) Może wtedy miała wpływ
>zamknięta obudowa (mam 3 twarde)?

Hej!
Moj znajomy z podobna sytuacja poradzil sobie wsposob nastepujacy:
poszedl do sklepu z czesciami elektron. i poprosil, zeby mu ucieli
kawalek radiatora o odp. wymiarach. Dostal kaloryfer 4,5 cm.
Zamontowal toto na procku grubo przedtem wazelina posmarowawszy, a
wentylatorek przykrecil nie na wierzch, tylko z boku (tak, ze teraz
wieje mu od dolu do gory w kasie minitower.). I moze podkrecac i do
266. A procek ledwo cieply.
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

        mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl