Re: Tonowo czy impulsowo ?

Autor: RJZ (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 30 Jan 1998 - 20:34:23 MET

At 19:53 98-01-29 +0100, you wrote:
>Uslyszalem od kolesia, ze jak ustawic wybieranie impulsowe w modemie
>to z regoly bedzie sie laczyc z maksymalna dla danego modemu predkoscia.
>Hmmm...!!!
>Nic mi nie pozostalo jak sprawdzic.
>I faktycznie. Moj modem Zoltrix 33600 w 90% laczy sie z ta predkoscia.
>W zwiazku z powyzszym moze mi ktos powiedziec dlaczego tak sie dzieje.

  Wyjasnienie moze byc tylko pseudonaukowe - ostrzegam.

  Przy wybieraniu impulsowym po drutach przchodza impulsy
  i zasniedziale lub mokre styki sie przeczyszczaja.
  Potym linia jest bardziej zywa i przepuszcza lepiej sygnaly.

>gniewko_at_owl.au.poznan.pl

  Ciekawe, ze ja tez mam Zoltixa, tez lacze sie impulsowo
  i tez mam 33.6
  a kolezanka ma ZOOMa, laczy sie tonowo (to mniej halasuje)
  i ma polaczenia od 9600 do 28.8

  Ale ten ZOOM ma tylko do 28.8kb