Re: Epson Stylus Color 600 czy HP DJ 690 C+

Autor: Filip Gorczyca (fgor_at_polbox.com)
Data: Fri 30 Jan 1998 - 18:08:36 MET

Bez wątpienia Epson SC 600!!!!!!
Jest 100x lepszy niz to przereklamownae g...
Prawie wszystkie atramentówki(obecnie) 6xx ze stajni HP wysiadają przy
konkurencji jeśli chodzi o jakość obrazków(tekstu trzeba przyznać,że mają
dobrą...).
Sam posiadam ww Epsona i jestem z niego bardzo zadowolony.Obrazki
nawet na zwyczajnym papierze-cudo.

<34d06917.0_at_merkury.piotrkow.tpsa.pl>...