Norton Utility 2.0pl

Autor: Jacek Gąsiorowski (jaceknet_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 30 Jan 1998 - 17:27:02 MET

Mam problem z polskimi znakami w karcie "Doradca" programu Norton Utility
2.0pl.
Mimo, że pod IE 4.0pl strona (plik) "Doradcy" wyświetlany jest poprawnie to
w NU2.0pl pojawiają się znaki ASCII nie polskie. To samo dotyczy Money 4.0
oraz Giełda Gold 1.0 (podpisy wykresów). Systm skonfigurowany następująco:
Win 95pl r.2 IE 4.0pl
Proszę opodpowiedzi co zrobić. Nadmieniam iż w czasie instalacji NU2.0pl
wystąpił komunikat o złym ustawieniu regionalnym. Sprawdzałem wielokrotnie
zarówno czcionki jak i ustawienia regionalne, są na pewno polskie. Być może
"coś" automatycznie zmienia stronę kodową charset?