Re: jeszcze o samsungu 24x

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 30 Jan 1998 - 07:31:50 MET

Dnia 29 Jan 1998 10:17:34 GMT, you_at_somehost.somedomain (Dariusz Góral)
napisał(a):

>Czesc
>Nie wszystko udalo mi sie przeczytac z orzywionej dyskusji a ztego co
>przeczytalem nie wszystko rozumiem, dlatego prosilbym o pare rad.
>1. moj samsung nie wykonuje autostartu po wlozeniu nawet firmowej plytki
Właściwości CD-ROM'u -> [X] Automatycznie powiadom o włożeniu
>2. co to jest ripper?
Podejrzewam że chodzi ci o program ściągający ścieżki Audio
bezpośrednio z płyty na dysk (beż użycia karty dźwiękowej).
>3. prosze o szersze wyjasnienia dotyczace BM-czy jest to zwiazane z plyta?
Bus Master - sterowniki które powinny być dodane do płyty głównej =>
m.in. daje to szybszy transfer...
>4. czy na stronie samsunga jest jakis serwis techniczny?
nie sądzę...
>pozdrawiam
>dgoral_at_faunus.ar.lublin.pl

Daniel Fenert < mailto:fenert_at_friko.onet.pl >

--
A man with only the humblest of means