Re: CDROM Mitsumi FX 240S

Autor: Leon Hayder (leohay_at_pr.onet.pl)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 19:27:18 MET

Bartlomiej napisał(a) w wiadomości: ...
>Drogi Leo.
>Mam tego cd.
>1.Nie ma mozliwosci zgrania audio na wav-y.
>2.Tragiczny czas (rzeczywisty)dostepu-zanim sie uruchomi,
>znajdzie...
>3.Jak na swoje 24 jest zdecydowanie za wolny - w Configu
>uzyskiwal ponizej 2 Mb.
>4.Innych wad nie stwierdzilem - rozne szemrane plyty czyta
>bez problemu.
>
> POZDRAWIENIA (udanych zakupow)
> Bartlomiej.

Witam Bartłomieju !
No więc mam od 2-ch dni ten CDROM na testach i powiem Ci że zrzuca z CD
audio programem WinDac z szybkością X7 co jest dla mnie zaskoczeniem i nie
jest fikcją
bo plik o dł. 4.45 min. i wielkości 50 MB zgrywał 40 sek.
Po włożeniu krążka rzeczywiście długo sie zastanawia niczym zastartuje.
Natomiast nie wiem dlaczego przy kopiowaniu np. pliku sic! 450 MB startuje
na pełnych obrotach i idzie szybko a gdzieś w połowie kopiowania zwalnia i
kopiuje bardzo wolno tak jak napęd ok. x4 lub x6.
@@@ P o z d r o w i e n i a @@@
                 Leon
          leohay_at_pr.onet.pl
            ICQ 3453702