Re: ** SZUKAM CZEGOŚ **

Autor: Wlodek Kamionek (regent_at_mtl.pl)
Data: Fri 30 Jan 1998 - 00:38:08 MET

Jan Szumiec napisał(a) w wiadomości: <34D0ED47.2FA5650A_at_kki.net.pl>...
>Poszukuję programu, który by wykonywał LOW LEVEL FORMAT
>dysku twardego, ponieważ nie mam tej opcji w BIOSi'e

PO CO ????
Programy typu lowFormat w dyskach EIDE niszcza sciezke servisowa a to
oznacza klopoty, sciagnij jakis program narzedziowy od producenta tego
dysku!!

Pozdrowienia!
"Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie"
Wlodek Kamionek
regent_at_mtl.pl