Real Player 5.0 - duzy problem

Autor: Andrzej Przygodzki (andrzejp_at_complex.com.pl)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 22:37:21 MET

Czesc !!!!

Mialem Real Player 4.0 i chodzil dobrze ale podkusilo mnie zmienic go na 5.0.
I tu jest pies pogrzebany bo po instalacji nie moge uruchomic zadnego z odtwarzanych
wczesniej na 4.0 pliku. Pojawia sie komunikat Out of Memory (Error 2)
Czy ktos mi powie o co kurna chodzi temu Playerowi ????
A moze ktos ma chodzacego Real Playera 5.0 ???

Andrzej

P.S. Mam 64 MB RAM wiec chyba nie o te pamiec mu chodzi ????