Re: Jaki dysk wybrac?

Autor: Zebacz (zebacz_at_iname.com)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 19:03:54 MET

Polacam Quantum 2.1 GB najlepiej z serii ST lub SE (nie wiem dokladnie czy
istnieje wersja 2.1 GB SE). Swego czasu bylem zwolennikiem Caviarow (WDC),
lecz Quantum moim zdaniem w pewnym momencie wyprzedził go technologicznie.
Seagate nie polecam, sprawiaja mnostwo klopotow (tfu ..) w szczegolnosci
modele pow. 2.1 GB. Poza tym Co do opinii o przenoszeniu dyskow to mam swoje
specyficzne zdanie na ten temat. Nie zgadzam sie ze stwierdzeniem, ze Caviar
dobrze znosi przenoszenie, to wierutna bzdura !!! Widzialem juz kilka dyskow
uszkodzonych poprzez przenoszenie oraz poprzez korzystanie z ramek. Trzema
zdawac sobie sprawe, ze dyski sluzace do przenoszenia sa kilkukrotnie
drozsze, a noszenie zwyklych dyskow pociaga za soba pewne ryzyko.
Jednoznacznie polecam Quantum serii SE lub ST lub Caviar serii UltraDMA !!

Ewa Zielinska napisał(a) w wiadomości: <6apj3o$33h$1_at_flis.man.torun.pl>...

WARNING !!! Your Mind Is Not Responding
- (A) Abort, (R) Retry, (C) Cancel
Tatarski Slawomir: zebacz_at_iname.com