Re: DIMM SDRAMM 64MB jako 32MB

Autor: Waldemar Godel (WaldekGo_at_2si.com.pl)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 13:38:23 MET

Mariusz Sosnowski napisał(a) w wiadomości:
<6ao8hb$4kk$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Kupiłem SDRAM'a 64MB i tak u kumpli chodzi, spoko jest 64 MB.
>Jak włożę do siebie to 32MB i ani bajta więcej.
>Może ktoś coś na ten temat wie ???????
>
>--
>================================================
>================================================

Mozliwosc 1 - mialem kiedys plyte z RAM SLOT POINTER
ktory wskazywal na koniec uzywanej pamieci (mozna byla ja zmniejszyc)
Trzeba bylo ustawic na maxa i po reboocie ustawial na prawdziwa
wartosc

Mozliwosc 2 - uszkodzona jedna linia adresowa lub niesprawny styk
w gniezdzie - sproboj innego gniazda

Zapewne sa i inne mozliwosci....

--
Pozdrowienia