wybredna Toshiba x6

Autor: Marek Adamski (maaad_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 11:56:49 MET

Czesc

Mam problem z CD Toshiba x6. Nie czyta niektórych płyt, wygląda na to,
że nie lubi porysowanych, natomiast nie robi mu różnicy kolor. Czy jest
możliwe aby była to wina elektroniki (źle działa układ korekcji)? A może
laser ma za małą moc ? Chociaż wtedy raczej nie chciałby czytać
zielonych, natomiast srebrne (tłoczone) powinny się czytać.

Nie robiłbym problemu gdyby nie to, że to jest Toshiba, i to już druga z
podobnymi objawami w ciągu kilku miesięcy.

Jakieś pomysły ? Interesują mnie hipotezy nt. przyczyn i ewentualnie
możliwość naprawy, choć na to nie robię sobie zbyt wielkich nadziei.

--
Pozdrawiam
Marek Adamski