Re: Modem GVC

Autor: Blue Sun (bluesun_at_kki.net.pl)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 23:57:45 MET

On Fri, 5 Dec 1997 19:24:10 +0100, "Leon Hayder" <leohay_at_pr.onet.pl>
wrote:

>Witam !
>Mam prośbę do posiadaczy tego modem tzn. GVC Zew.
>o opinię jak się na nim pracuje i jak uruchomić rozmowę przez komputer i pod
>jakim programem.

Mam GVC external i jeszcze nie korzystalem z glosu ( probowalem, ale
cos nie wyszlo ). Sekretarka dziala bardzo dobrze. Z predkosciami jest
roznie - polaczenie jest =>31200.
Ale mam inny problem: głosniczek w nim za glosny jest.
W G95 poprzez suwaki nic to niedaje, bo mam juz na najcichszy, a na
nastepnym stopniu kompletnie milknie. skutkiem tego jest niemoznosz
rozmowy poprzez glosnik z modemu lub przez headset. Czy ktos potrafi
rozwiazac ten problem?

Blue Sun