Viper V330 i instalacja Win95

Autor: Adam Lukowski (adamus_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 22:56:09 MET

    Hej !

            Jezeli ktos wlasnie kupil Vipera i zastanawia sie
dlaczego nie chce mu odpalic w Win95, w trybie innym niz
VGA , oto pare wskazowek, ktore powinny rozwiazac ten problem :
 1. zainstalowac driver VGA ( nie PCI-VGA )
 2. reset
 3. zmienic strone kodowa z PL na US
 4. reset
 5. zainstalowac driver Vipera
 6. oczywiscie reset

 Nigdy nie korzystac z Plug&Play przy wykrywaniu karty.

   I powinno byc OK ! :)

   Jezeli jeszcze nie chodzi, trzeba sprawdzic, czy karta
dostaje przerwanie, albo, czy jest konflikt w przerwaniach.
Mozna sobie poczytac FAQ na stronie Diamonda
 ( www.diamondmm.com ). Poza tym sa juz updaty BIOSu.

                powodzenia !
                        Adam

P.S.: Dziekuje Grzesiowi Jonowi i Piotrowi Rusieckiemu za
pomoc w odpaleniu mojego Vipera :) ) ( mam nadzieje, ze mnie
nie zlinczuja za publiczne podziekowanie... ;) ).