Re: UDMA & i nieUDMA w caviarze - jakie różnice?

Autor: ms (vector1_at_kki.net.pl)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 21:50:47 MET

Zbigniew Borgosz napisał(a) w wiadomości:
<34cef84f.0_at_merkury.piotrkow.tpsa.pl>...
> Jak odróznić Caviar UDMA od nie - UDMA?
>Czy są jakieś specyficzne oznaczenia, czy róznice w symbolach?

Czolem
Też mnie to interesowało i na Komputer Expo 98 rozmawiałem z facetami z
California Computer z Warszawy.
Dali mi taka rozpiskę z różnymi typami dysków WD Caviar dotyczacą obsługi
UltraDMA.
Podobno oprócz typu dysku istotny jest kod CCC umieszczony na naklejce
dysku.
Z dysków 2.5GB UltraDMA obsługują chyba tylko AC22500 z CCC: A8,A9,AA,AD i
AG.
Jak mi podasz inny typ i CCC to odpowiem Ci co napisali w rozpisce.
Ewentualnie szukaj na www.wdc.com

Pozdrowienia
Marek S.
vector1_at_kki.net.pl