Problem z wydajnością win95 OSR2 i rekordem rozruchowy

Autor: Paweł Wiśniewski (pawel6_at_polbox.com)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 21:50:08 MET

Mam pewien problem.
Otórz pewien program zmodyfikował mi "Główny rekord rozruchowy".
Spowodowało to:
1.Spowolnienie systemu
2.Konflikty trzech (na cztery możliwe) kontrolerów.
3.Wyświetlenie we właściwościach "SYSTEM" i karcie "WYDAJNOŚĆ" na miejscu "System skonfigurowany optymalnie"(nie mam już tego
komunikatu), dwóch lini tekstu:
"Główny rekord rozruchowy został zmodyfikowany -- PATRZ WAŻNE
Stronicowanie w trybie zgodności obniża ogólną wydajność systemu".

Próbowałem formatować, a nawet preformatować dysk i nie pomogło.
Czy ktoś może spotkał się już z takim przypadkiem.
Za wszelkie informacje jak pozbyć się konfliktów i komunikatów z góry dziękuje.