Re: Kombajn faks+drukarka+skaner+coś tam

Autor: Zebacz (zebacz_at_iname.com)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 19:14:42 MET

Widzialem to u jednego klienta. Niepodoba spodobalo mi sie. Drukarka jakosci
co najmniej sredniej (jakos dziwnie jestem uczulony do drukarek Canona),
faks chyba 9600, skaner tez kiepski. Za 2300 zl kupisz w najgorszym wypadku:
1. Dobra drukarke atramentowa 800 - 950 zł
2. Dobry faksmodem 33.6 bps 300 - 550 zl
3. Przyzwoity skaner 600 dpi 650 - 850 zl
4. Calkiem niezly telefon np Siemensa ok 200 zl

Ten Canon nie ma mozliwosci korzystania z modemu, wiec z internetem si
pozegnaj, jest to raczej maszyna dla "ograniczonej" sekretarki na zasadzie
"tu pani se przycisnie i bedzie wciagalo papier tzn. ze faksuje"

WARNING !!! Your Mind Is Not Responding
- (A) Abort, (R) Retry, (C) Cancel
Tatarski Slawomir: zebacz_at_iname.com