Rzewne jaja, TPSA

Autor: Cthulhu (cthulhu_at_kki.net.pl)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 17:06:40 MET

Godz. 13.30
Próbuję się dodzwonić na 0202122.
Pierwsza próba: brak odpowiedzi.
To samo za drugim i trzecim razem.
Za którymś razem z rzędu w głośniczku rozlega się: "Nie ma takie
numeru".
Następne próby ponownie nieudane, albo linia zajęta, albo brak
odpowiedzi, albo "Nie ma takiego...".
Nagle sukces: udało się dodzwonić!!!
O.K. podaj password! wpisuję ppp.
Podaj password! No to ja znowu ppp.
I tak z pięć razy, po czym się dowiaduję, że niestety hasło jest
nieprawidłowe i mnie rozłącza.
Godz 16:40
Próbuję ponownie się dodzwonić.
W głośniczku słyszę: 'Kierunek zajęty, kierunek zajęty'
No k*rwa trzymajcie mnie, bo nie wytrzymam.
Wam też dzieją się takie rzeczy?
Bo u mnie coraz częściej, np. między 22 a 23 nie sposób się dodzwonić.
Często też mi się zdarza, że mnie łączy, połyka impuls, po czym nic
się nie dzieje, albo pisze mi 'port został rozłączony przez zdalny
komputer' i bye, bye.
Jak ktoś wysadzi w powietrze siedzibe TPSA w Krakowie, to
najprawdopodobniej będę właśnie ja.

--
Jakub Głuszecki < cthulhu_at_kki.net.pl >