Re: Jaki modem ?

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 17:08:56 MET

On 27 Jan 1998 20:15:03 +0100, zielinski_at_ckzeto.com.pl (Michal
Zielinski) wrote:

>nic nie am ()czytaj - nie znalazlem).Pytam , bo kolo mnie lezy Zoom
>zewnetrzny z nalepka:
>
>Modem przeznzczony nz rynek polski.
>Minister Lacznosci. Swiadectwo homologacji nr 616/95.

To wlasnie ten :)

>ktory nie potrafi rozpoznac sygnalu zajetosci i z TP SA laczy sie 2 razy
>na 10.

Hm, u mnie na wsi /Kalisz/ owym Zoomem lacze sie 9 razy na 10 za
pierwszym razem, zawsze na 33k6. Jesli czasem jest zajete, to gora po
3-5 sekundach jestem o tym fakcie poinformowany ;)
Wydaje mi sie, ze to moze byc kwestia linii, centrali i czegokolwiek
co wymyslila tpsra ;]

Swoja droga _naprawde_ boje sie "przejscia" na Netie... Te nowe,
cyfrowe centrale, nowiutkie kable, mila obsluga... to czlowieka ciut
"zniecheca" ;))))))
No nic... za jakis miesiac/dwa tak wlasnie jednak zrobie. zobaczymy...

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl