Re: Static Resource Conflict - ki diabel?

Autor: Marcin Wozniak (emwu_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 03:26:08 MET

Witam!!

Zebacz napisał(a) w wiadomości: <6agbc0$5ho$2_at_gemini.webcorp.com.pl>...

>Najprawdopodobniej karta sieciowa weszla na przerwania karty dzwiekowej.
>Powinienes skonfigurowac poprawnie karte sieciowa (najczesciej program
>setup
>dolaczany na dyskietce z driverami do karty sieciowej), lub pobawic sie
>konfiguracja SB pod win'95 - zmiana przerwan.

Dzieki za informacje, ale tak sie zastanawiam, dlaczego w takim razie WIN95
nie zglasza mi zadnego konfliktu w panelu sterowania i wszystko jakos dziala
?? Chociaz zaraz,
wlasnie sobie uswiadomilem, ze czasem SB "siada" tzn. np. po dluzszym
odtwarzaniu w kolko jakiegos WAVa po prostu przestaje dzialac. Czy to moze
miec cos wspolnego z ww. problemem ?
Marcin