Re: Wiarak w procesorach Pentium iBPP

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Wed 01 Jan 1997 - 12:32:17 MET

> Witam

> Michal Zielinski <zielinski_at_ckzeto.com.pl> napisał(a) w artykule
> <B0000034126_at_chrobry.ckzeto.com.pl>...
Bios)

> Wlasnie o to mi chodzi, czy w procesorach iBPP jest ten specjalny
wiatrak?
Niestety nie , chociaz mialo byc. Najprosciej sprawdzic to
organoleptycznie - jezeli zasilanie wentylatora jest na dwoch przewodach
, to nie ma. Jezeli sa trzy (a W iBPP jest miejsce) . to mamy do
czynienia z wentylatorem z czujnikiem obrotow.
A najgorsze jest to , ze plyta ma zlacze do czujnika obrotow , a ja mam
iBPP....

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?