Re: Netscape Communicator 4.0 za darmo!

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 11:13:32 MET

At 09:21 98-01-28 +0100, you wrote:
>Opera jest szybka, ale:
>-nie obsługuje niektorych stron(zapetla sie)

  a czy te strony sa prawidlowe w HTML ?
  przeszly jakiegos validatora ? - pytam z czystej ciekawosci,
  uzywam Opere - widze jej kilka wad - ale widze tez zalete SZYBKOSC

  spora wada na polskim rynku, to ze nie ma automatu konwertowania
  kodowania iso-8859-2 na czcione CP1250.
  Mozna zaladowac sobie jako domyslna czcionke z ogonkami ISO
  ale jak w tresci natrafi na <font face="TimesNewRoman CE">z myœlš</font>
  to krzaczory wychodza

>-nie bardzo dzialaja cookies

  do tej pory mi nie byly potrzebne

>-nie ma Javy (to chyba zaleta?)

  a skrypty Javy chodza ? mnie wyglada, ze chodza.

--
Romek
 ============= PeCetologia to nauka experymentalna ==============