Gdzie we Wroclawiu mozna kupic akumulatory do UPSow APC??

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Wed 28 Jan 1998 - 02:01:36 MET

Dariusz K. Ladziak wrote:

 DL> Jeszcze raz - nie kupujcie akumulatorow "do...". Wlasna wasza forsa
 DL> wam niemila? To biednym rozdajcie - a akumulatory kupcie po prostu
 DL> zelowe o wlasciwych parametrach w sklepie z akumulatorami, tam nie
 DL> nazywaja sie "do...", po prostu maja parametry i nikogo nie obchodzi
 DL> do czego maja byc stosowane.

Strasznie nerwowy się zrobiłeś. Wiem o tym, że nie należy kupować 'akumulatorów
do UPSów', bo są o 100% droższe od 'akumulatorów do systemów alarmowych'. Chyba
lepiej zapłacić połowę ceny i nie mieć problemów z zakupem, niż szukać 'sklepu z
akumulatorami', sprzedającego akumulatory 12V 6.5Ah za 5 PLN mniej. Poza tym,
'sklepy z akumulatorami', które mają te właśnie akumulatory, bardzo niechętnie
sprzedają pojedyncze sztuki z tej prostej przyczyny, że zajmują się handlem
hurtowym.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl