Która karta graficzna?

Autor: Krzysztof Romanski (krisr_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 00:53:55 MET

Witam

Postanowiłem zmienić kartę graficzną. Obecnie mam ViewTop na Tsengu ET
6000 z 4 MB pamięci. Powód zmiany: fatalna ergonomia. Konkretnie
chodzi mi nieostry obraz generowany przez tą kartę. Pracuję w trybie
1024x768, 75 Hz na monitorze 17" CTX. Wiem, że nie jest to wina
monitora, ponieważ podłączyłem go do firmowej STB Lightspeed i w tych
samych warunkach (1024x768, 75 Hz) ostrość była zadowalająca.
Poza tym, mam ochotę na jakąś lepszą kartę.
Biorąc pod uwagę moje wcześniejsze doświadczenia chcę postawić na
frimę ELSA.
I tu są 2 propozycje:
Elsa Victory Erasor 4 MB (nVidia Riva 128)
Elsa Winner 2000/Office 4 MB (Permedia 2)

Chciałem poradzić się szanownych listowiczów,która z nich jest lepsza
(głównie pracuję na Autocadzie 14 w środowisku Win NT 4.0). Bardzo
ważnym czynnikiem jest także ostrość generowanego obrazu.

Jak mają się owe karty do Matrox Millenium II? (Szybkość, ergonomia)
Bardzo proszę o jakieś konkretne uwagi, gdyż jest to dla mnie dość
poważny wydatek.

Dziękuje bardzo i pozdrawiam

--
Krzysztof Romanski