Re: Drukuj do pliku

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 23:08:59 MET

>Nieźle ???
>Przecież to ledwo troszkę szybsze niż AT-16MHz !!!
>I to w chwili gdy za 200-300 zł można mieć płytę z 486, kontrolerem
>dysku PCI i portem dwukierunkowym ...
>A za 110 zł ktoś oferuje 486VLB z 486-66 MHz !

Swieta prawda. Ale to jest Compaq i nie zmienie samej plyty. Obudowa nie
ta, zasilacz inny, pamiec na karcie, itp, itd.

>Współczuję męczenia się z czymś takim, miałem okazję "pracować" z
>Wordem 6 na 386 sx33 i długo tego przeżycia nie zapomnę ...

Dzieki. Na szczescie w pracy mam inne maszyny, wiec nie musze natychmiast
wyrzucac tego zlomu. Wolalem najpierw kupic drukarke. A z Wordem jakos sie
przemecze.

Pozdrawianko!

Arkadiusz Soroka
Instytut Procesów Informacyjnych Toruń
ipitaa_at_cc.uni.torun.pl aas_at_priv.onet.pl