Re: Jaki modem ?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_gniewko.rodan.pl)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 21:59:58 MET

On 27 Jan 1998 20:15:03 +0100, Michal Zielinski <zielinski_at_ckzeto.com.pl> wrote:

>Po czym rozpoznac ze to polska wersja?W sklepie nie wiedza , na Sieci
>nic nie am ()czytaj - nie znalazlem).Pytam , bo kolo mnie lezy Zoom
>zewnetrzny z nalepka:
>
>Modem przeznzczony nz rynek polski.
>Minister Lacznosci. Swiadectwo homologacji nr 616/95.
No jak to po czym rozpoznac! Po tej naklejce wlasnie.

>ktory nie potrafi rozpoznac sygnalu zajetosci i z TP SA laczy sie 2 razy
>na 10.
Przyczyn jest kilka:
a) to jest Zoom
b) sygnal zajetosci wedlug tpsa moze miec dosc dowolna postac
c) linie telefoniczne serwowane nam przez tpsa bywaja lepsze i gorsze, z
ogromna przewaga tych drugich
d) po drugiej stronie jest cos innego niz Zoom (najpewniej Motorola)

Pawel