Re: Czy na procesorze musi byc wentylator?

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 18:22:48 MET

Od: Paweł Urbaniak <1pawel_at_polbox.com>
Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Data: Tuesday, January 27, 1998 6:47 PM
Temat: Re: Czy na procesorze musi byc wentylator?

>Jak masz dobry, wysoki radiator to odradzam jeszcze jeden wentylator w
>komputerze (szum!). Ja mam Pentium'a bez wentylatora i w trakcie pracy
>blacha jest tyko nieco cieplejsza od dloni.
>A kolega pana Marka to pewnie dotkna sie tam gdzie nie trzeba i w oczach mu
>sie zaswiecilo, a nie radiator.
>Pawel

Oj... sam tez dotykalem i zareczam
ze nie byl to cieply radiator,
ale parzacy. Po dluzszej strzelance
3D autentycznie nie mozna bylo
sie do niego dotknac, a do
najmniejszych to on nie nalezal.
Nie wiem moze byl to szlif z 75,
bo jak juz wspomnialem byl to
komp z Optimusa ;-)

Pozdrawiam
Marek
Marek Oberman Warsaw Poland
e-mail: s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl http://polbox.com/p/pesk
        mareko_at_polbox.com strony o niekompetencji firm oraz
W_W_W : http://polbox.com/m/mareko ochrona srodowiska, polityka, ekonomia