Re: Opisywanie płyt CD-R

Autor: Leon Hayder (leohay_at_pr.onet.pl)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 07:29:50 MET

Michal Zielinski napisał(a) w wiadomości: ...

>kompach
>
>No to bravo ! Kumpel zakupil plyte na gieldzie , nalepil nalepke wlozyl
>do CD , zapuscil i.. wyjal wiorki. Stad to moje ostrzerzenie. CD to byl
>jakis 24MaX.
>

>Pozdrowienia
>
>**********************************************************************
>Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Jeżeli przykleił zwykłą kartkę z papieru na kleju roślinnym to tak mogło się
zdarzyć ja używam folii samprzylepnej do laserówek jest bardzo cienka i ma
super klej który przecież w laserówce czy ksero wytrzymuje temp.ok 200 st.C
Myślę że możemy skończyć tą dyskusję bo empirycznie sprawdziłem to o czym
pisałem więc przekonać mnie nie jesteś w stanie.

@@@ P o z d r o w i e n i a @@@
                 Leon
          leohay_at_pr.onet.pl
            ICQ 3453702