Re: HX czy TX

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 11:22:24 MET

Miroslav Goldberg <miroslav_at_usa.net> wrote:

: A ty twierdzisz, ze to daje dramatyczny spadek szybkosci?
: Jak dramatyczny? Podaj cyfre.

Sprawdzałem kiedyś z wyłączonym L2 przy 64 MB. Kompilacja kernela
szła wolniej AFAIR o jakieś ponad 40%. I śmiem na tej podstawie
przypuszczać, że we wspomnianym przypadku nie będzie to wcale
"parę procent".

: Czy wszystkie aplikacje zawsze caly czas uzywaja 128 MB RAM?.

A czy masz wpływ na to, gdzie w pamięci znajdzie się kod, który
akturat się wykonuje?

: Nie, a pierwsze 64 MB zawsze sa cache'owane. Wiec srednia
: strata szybkosci nie powinna byc zbyt bolesna.

Tyle że niejeden system/środowisko ma zwyczaj umieszczać siebie
samego właśnie "u góry" pamięci.

: Nieprawda jest jakoby co? Przyklad na co?

Jakoby płyty na TX'ie miały być lepsze, "bo mają 512KB L2 i obsługują
zegar 75/83"

: benny pytal sie o SOYO HX.

Jeśli tak, to zwracam honor.

--