Re: sdram

Autor: Krzysztof Szymański (chris_at_use.com.pl)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 09:45:23 MET

Jezeli bedzial chcial kupis plyte Intela AL440LX to kup SDRAM 4cyklowy ale
bez EEPROM-u, poniewaz plyta ta ma klopoty z tymi modulami (wiem bo mam
takie DIMM-y). A jezeli zdecydujesz sie na cos innego to mozesz kupic 2
cyklowy, najlepiej w obu przypadkach kupowac moduly jan najprostrze tj.:
64bit, bez EEPROM-u. Przy modulach do Intela trzeba zwrocic uwage na to ze
moduly 64MB musza byc "logicznie" jednostronne oraz architektura kosci musi
byc 8Mx8

KaPeS

Krzychu napisał(a) w wiadomości: <6aj1sj$c8c$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...