komentarz do re: 0202122

Autor: PiterK (pikor_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 00:29:28 MET

1. Mieszkam na wsi.
2. Po drodze do centrali mam koder PCM.
3 ---> efekt max 14400
4. łączę się za 5-6 razem, albo i nie
5. połączenie jest zrywane w ciągu 1-5 minut.

Zwracam wszystkim uwagę, że TPSA liczy Wam impuls za każde połączenie, nawet
nieudane.
Tym samym pobiera opłatę za usługę, której nie dostarczyło.
NP. odebranie poczty, normalnie trwające 50 sek. przy 5-ciu próbach kosztuje
tyle,co 15 minut
połączenia.

W listopadzie miałem ok. 200 zerwań lub nieudanych połączeń, jak łatwo
zauważyć, jest to opłata
za 10 GODZIN. Poza tym otrzymałem rachunek na 450 zł i biling z którego
wynika, że nie śpię,
nie pracuję (prowadzę własną firmę i mam biuro 12 km od domu), tylko przez
np. 48 h non stop
( z przerwą 2 h) siedzę w I-necie.

Obecnie złożyłem reklamację na ten rachunek, oraz na rachunek z grudnia z
tytułu zerwań.
Jeśli reklamacje nie zostaną uznane, kieruję sprawę do sądu, pozew już
przygotowany.
Będę informował dalej, jeśli wygram, wszystkim się ta informacja przyda.

Piotr Korczyk
pikor_at_friko.onet.pl