Re: Z jakich komponentow ...

Autor: JANIK (janik_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 26 Jan 1998 - 23:50:41 MET

>Po co ci dwa? (choc zakladam, ze skoro tak napisales, to chyba jest
>jakis powod...).
Jest. Tych komputerów ma być w sumie pięć. Jeden lepszy dla mnie a
reszta dla tłumu. Dlatego nie może to być Alpha. Musze mieć 5
komputerów a Alph może miałbym za te pieniądze 2.

>ps. nie zaluj se ram-u i napisz, na co sie zdecydowales...
Do tego lepszego chcę 128 dla pozostałych 64.

Ludzie tyle piszecie o różnym sprzęcie . Zróbcie składankę i złóżcie
dwa zestawy.