Re: Co jest grane z moim RAMem?

Autor: Wojciech Głoćko (wille_at_dedal.man.szczecin.pl)
Data: Mon 26 Jan 1998 - 16:42:13 MET

No pewnie, że tam nic nie ma i na 99 procent masz czysty komputer.
Twój problem to to, że nie masz zainstalowanego managera pamięci górnej i
wszystko idzie do dolnej 640. Potem zostaje Ci około 450 wolnego a na tylu
to MKS nie rusza i to jedyny problem.

Rozwiązanie: Albo dopisz w configu linię z himem.sysem albo sprawdzaj innym
programem (co zresztą polecam).

W.G.

Rico napisał(a) w wiadomości: <6agirt$3rc_at_h1.uw.edu.pl>...