Re: Bios

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Mon 26 Jan 1998 - 22:05:00 MET

Od: Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl>
Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Data: Monday, January 26, 1998 8:50 PM
Temat: Re: Bios

>2. "Palantem" trzeba byc, by to sciagac. Ja sciagam najpierw naglowki,
>rozlaczam sie, zaznaczam co potrzeba i sciagam cale wiadomosci. Jesli
>tak nie chcecie robic to sobie zaznaczcie, zeby Wasz program nie
>sciagal wiadomosci powyzej np. 200 linii. Wszystko !

Palantem trzeba byc aby myslec, ze
PeCeta czyta sie tylko przez Newsy.

>3. Panowie co sciagaliscie ow program - MYSLENIE NIE BOLI i trzeba je
>czasem stosowac.

Wlasnie...

>Bartek
>bnagorny_at_kk.kalisz.pl

Pozdrawiam
Marek
Marek Oberman Warsaw Poland
e-mail: s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl http://polbox.com/p/pesk
        mareko_at_polbox.com strony o niekompetencji firm oraz
W_W_W : http://polbox.com/m/mareko ochrona srodowiska, polityka, ekonomia