Re: Bios

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 26 Jan 1998 - 20:25:47 MET

On Mon, 26 Jan 1998 19:18:13 +0100 (CET), Bartek Nagorny wrote:

>2. "Palantem" trzeba byc, by to sciagac. Ja sciagam najpierw naglowki,
>rozlaczam sie, zaznaczam co potrzeba i sciagam cale wiadomosci.

Jeszcze nie slyszalem o tym, zeby byl obowiazek czytania peceta przez
newsy. Pecet to grupa newsowa sprzegnieta z grupa dyskusyjna (albo
odwrotnie -- jak kto woli). Sa tacy, ktorzy go czytaja przez poczte. Nie
wszystkie programy pocztowe maja opcje "Remote control" albo stawiania
granicy na rozmiar zciaganych listow. Ergo -- nie trzeba byc palantem,
zeby zostac "uszczesliwionym" taka przesylka.

>3. Panowie co sciagaliscie ow program - MYSLENIE NIE BOLI i trzeba je
>czasem stosowac.

Swiete slowa!

>Bez obrazy.

Bez OSciskow