Re: Jaki modem ?

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Mon 26 Jan 1998 - 16:25:45 MET

Od: Lukasz Piotr Piwowarski <lpiwowar_at_elektron.elka.pw.edu.pl>
Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Data: Monday, January 26, 1998 4:09 PM
Temat: Jaki modem ?

>Czesc.
>Mam zamiar kupic jakis modem, i mam w zwiazku z tym kilka watpliwosci.
>Czy jest sens kupowac jakis szybszy modem (33,6) jesli bede korzystal
>tylko z 202122 i to glownie do poczty i czasami telnet sporadycznie WWW.
>(mam dostep do Interka na uczelni). W ogole wydaje mi sie ze korki na
>samym TPNet'cie sa zapewne takie (slyszalem od kumpli) ze kupujac
>szybszy modem i tak go nie wykorzystam. Co o tym sadzicie, ja zastanawiam
>sie nad kupnem 14,4 (ew. 9,6)...
>
>--
> [...]

Niestety koledzy klamia ;-)
Ja jak lacze sie z tpsa nigdy nie
uzyskuje mniej niz 33600
no czasami 31200 wiec nie ma
sensu kupowac 14.4 jak za
niewielka kase mozna nabyc
33.600 (pod warunkiem ze masz
dobre lacza) Jesli masz to
polecam ZOOMa V34I 33.6
w tej chwili ok 340PLN.

Pozdrawiam
Marek
Marek Oberman Warsaw Poland
e-mail: s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl http://polbox.com/p/pesk
        mareko_at_polbox.com strony o niekompetencji firm oraz
W_W_W : http://polbox.com/m/mareko ochrona srodowiska, polityka, ekonomia