Re: Win95 i NT4.0 na jednej partycji?

Autor: Andrzej Dabrowski (adabro_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 26 Jan 1998 - 14:46:28 MET

On Thu, 22 Jan 1998, e. taranov wrote:

> [...]

My to zrobilismy swego czasu tak:
zainstalowalismy WIN95 wpierw, by potem puscic instalatora nt i
zainstalowac go w katalogu tuz obok.
Wszystko poszlo gladko i pozniej nawet dzialalo.
Tyle tylko ze za kazdym razem jak uruchamiales komputer to na
poczatku miales do wyboru:
WIN NT
WIN NT VGA
WIN 95
Jak cos nie chcialo chodzic pod NT to trza bylo resetowac
komputer i wybierac 95 i odwrotnie. Troche to denerwujace.

Andrzej Dabrowski
http://akson.sgh.waw.pl