Jakim programem mozna wyciągnąc wav z modulow (*.mod)

Autor: Cookie (Cookie_at_p24.f9.n482.z2.fidonet.org)
Data: Sun 25 Jan 1998 - 12:48:00 MET

Sluchaj Obelix_at_dyd.Pol.Lublin.Pl:

o> Czy ktoL sie orientuje jak zrobic to co w temacie?
o> Prowalem Ripper 5.00, mrip230 ale sie nie udalo.
o> Moze mam ustawioną źle konfiguracje?
o> A moze nie nalezy ich uruchamiac z Wingrozy 95?
o> Wiem ze kiedys udalo mi sie wyciągnąc ale nie pamietam ktorym
o> programem i jak to zrobilem.

przede wszystkiem: w modulach nie przechowuje sie WAV'ow ze wzgledu na
ich idiotyczne naglowki tylko czyste sample (czasem w wersji ze znakiem,
czasem bez znaku, czasem "delta").
Sample z mod'ow wyciaga sie jakimkolwiek trackerem, jesli nie znasz zadnego,
to prosze, oto pare nazw:

Fast Tracker
Scream Tracker
Impulse Tracker