Re: Word i haslo

Autor: Andrzej Briske (falckpoz_at_pol.pl)
Data: Sun 25 Jan 1998 - 22:41:21 MET

Cześć !

Sam szukałem i pytałem również na liście .
Są programu do wersji niższych niż Word z Office 97 .
Mam ten sam problem . Ale myślę , że będę musiał jeszcze poczekać .
Natomiast jeśli chodzi o Office97 mam program łamiący hasło w Excelu .
Jeśli byłbyś zainteresowany mogę podesłać na priv .

Serdecznie pozdrawiam

Andrzej.Briske_at_usa.net