Płyta główna - dylemat

Autor: Andre (andre_at_kr.onet.pl)
Data: Sat 24 Jan 1998 - 14:36:04 MET

Witam Wszystkich!

    Mam problem z wyborem najoptymalniejszej płyty głównej - nie wiem na
jakie szczegóły należy zwracać uwagę. Proszę więc Was o pomoc, chciałbym
abyście podali mi kryteria, które należy uwzględnić na pierwszym miejscu -
co powinno charakteryzować mainboard'a, ile slotów PCI a ile ISA, jaki
chipset (np. VX, TX), itd. Chciałbym również, aby ta płyta współpracowała z
procesorami klasy K6 jak i zwykłymi (mam na myśli K5, bez MMX), a wiem, że
jest różnica w podawaniu napięcia.

--
Pozdrowienia...
-