Re: Odp: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: Przemek Bak (przemol_at_kki.net.pl)
Data: Sun 25 Jan 1998 - 18:34:57 MET

Slawomir wrote:

> Wolne zarty.
> Kto to taki?
> Bo ja wiem ze zaden z kilkunastu najwiekszych producentow tego nie robi.

Przepraszam, rozpedzilem sie - nie firmy tylko firma.
Patrz http://www.debian.org/news.html
Trzeci news od gory.

Prawda jest ze preinstalowane win95 oferuje wiekszosc wielkich
dystrybutorow. Ale prawda tez jest ze do tej pory nikt nie
preinstalowal Linux-a. A teraz juz sa pierwsi...

przemol

--
przemol_at_mvii.uni.lodz.pl