Re: Drukuj do pliku

Autor: Jacek Żoch (zoch_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 25 Jan 1998 - 17:29:34 MET

Zbigniew <sulres_at_friko.onet.pl> napisał(a) w artykule
<6ae41j$lo4$1_at_newsfeed.onet.pl>...
> Wydruk się udał - dzięki ,ale mam od znajomego 200 plików
> w tym formacie .*.prn i chciałbym podejrzeć je zanim wydrukuję
> Jak to zrobić ????
> Zbyszek

Obawiam, ze sie nie da - to sa pliki binarne. Mozne sprobowac je podejrzec
np. w Nortonie pod F3 lub otworzyc w Wordpadzie. Pewno bedzie sieczka, ale
moze cos Ci sie uda znalesc charakterystycznego.

--
jacek