Re: Drukuj do pliku

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sun 25 Jan 1998 - 15:46:34 MET

At 02:32 98-01-25 +0100, you wrote:
>----------
>Wydruk się udał - dzięki ,ale mam od znajomego 200 plików
> w tym formacie .*.prn i chciałbym podejrzeć je zanim wydrukuję

  Chyba nie ma takiego programu jak emulator drukarki HP 540
  na pececie, ktory zamienia na bitmape i mozesz ja ogladac.
  Moznaby taki napisac ale po co ????
  Ale jesli drukowales z opcjami wykorzystania czcionek drukarki
  lub downloadowanych to w pliku bedziesz mogl zobaczyc zywy tekst.
  Wystarczy ci Alt F3 z Volkov Kommandera

--
Romek
 ============= PeCetologia to nauka experymentalna ==============