Re: Opisywanie p³yt CD-R

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sun 25 Jan 1998 - 14:01:09 MET

> Witam

> Mam nastêpuj±cy problem, chcê opisaæ p³yty CD-R, czy mo¿na u¿yæ do
tego
> naklejek, nie wiem jak to bêdzie dzia³aæ w napêdach np. 24x (chodzi o
> wywa¿enie) s³ysza³em o specjalnych drukarkach ale cena :-( , mo¿e
macie
> jakie¶ inne pomys³y.
> Z góry dziêkujê za odpowied¼.

Zadnych Nalepek! Zmienisz srodek ciezkosci plyty , stanie sie przez to
niewywazona dynamicznie i statycznie i moze nawet uszkodzic CDROM - ze
wzgledu na wysokie predkosci obrotowe w 24-kach. Uwazam , ze do
opisywania jest najlepszy pisak niezmywalny typu Pentel - nie rozplywa
sie , nie rozmazuje i nie znika.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?